No video
Lil Xan - TREE SAP (Official Video)
3:01
5,304,983
LilXanVEVO
Music video for TREE SAP (Official Video) performed by Lil Xan.
Directed By: Joe Goldberg
Edited By: turtle.mov
Copyright (C) 2018 Xanarchy Music.
vevo.ly/2yVl9G
#Xanarchy #TreeSap #LilXan

КОМЕНТАРІ
  • pecas BLYTHEST
    pecas BLYTHEST

    Lil xan Mexicans love u bro 😎👽

  • eBreez
    eBreez

    The best track ever fuck yah

  • La Panochita Bv
    La Panochita Bv

    Peru? ❤️🤟🏿

  • Isabel Ibañez
    Isabel Ibañez

    Hizo la señal " X ", de XXXTentacion

  • Sky Love
    Sky Love

    WTF Is he saying?

  • Mister Meme
    Mister Meme

    QUE BUEN TEMA LA PUTA QUE ME PARIÓ cómo me encanta este pelotudo todo rotoso

  • fpshooterful
    fpshooterful

    FOR once i would like to hear these mumble rappers... you know... to actually RHYME. Since you know... it is HIP HOP after all.

  • Carvalho Hoo Cloe F1C03
    Carvalho Hoo Cloe F1C03

    When u and Billie gon make music together lol 😂

  • Jaya Lovato
    Jaya Lovato

    HOLYY SHIT MY NEW FAVORITE SONG !!!!!!!STUCK ON REPEAT 💔💔💔💔💔XANARCHY GANG

  • kayreacts _
    kayreacts _

    Why is there Spanish comments ?

  • who there?
    who there?

    hopefully he will overdose soon, so the world can b rid of this type trash

  • who there?
    who there?

    lil Cheetos got the remix coming out soon..it's called sucking on dick sap

  • Jhordy Eddie Bv
    Jhordy Eddie Bv

    favorite song

  • Aradhya Raman
    Aradhya Raman

    He looks so much happier and alive!

  • tobirama senju
    tobirama senju

    Where's the rap?? What The fishhhh.. u make's hip hop look terrible man

  • Feels Bad
    Feels Bad

    Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan lil xan lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xan lil xan Lil xan lil xa lil xan Lil xan lil xalil xan Lil xan lilx lil xan

  • J K
    J K

    Love from Greece bro we love u 💔💔🔝👊☝️

  • charlie is a dog
    charlie is a dog

    my brother was in ht e same class as u deigo

  • jari westera
    jari westera

    ''X A N A R C H Y''

  • Laura Kov
    Laura Kov

    Remix : soundcloud.com/oficialandree/tree-sap-lil-xan-ft-andree-latino-remix

  • Jeffrey S. Green
    Jeffrey S. Green

    This is the stupidest music on the planet.

  • Olivia Cotter
    Olivia Cotter

    without the hat he looks like a tik tok e girl lmfaoo

  • ハアミト 2 0 0 1
    ハアミト 2 0 0 1

    B R A Z I L

  • eli palmer
    eli palmer

    Good vibes

  • lRezik Vv
    lRezik Vv

    Dora la exploradora

  • dottis
    dottis

    despacito 2 in the comments

  • Chuck Dennis
    Chuck Dennis

    This shit Is horrible

  • VICTOR LOPEZ
    VICTOR LOPEZ

    Que pedo con la letra basica xd

  • Рикардо Милос
    Рикардо Милос

    Когда альбом????

  • Alexis Juarez
    Alexis Juarez

    Dora la exploradora

  • Roi alberto Orlac
    Roi alberto Orlac

    Is this what u called rap? This guy has brain damage

  • ül Daniels
    ül Daniels

    Bitch lasagna

  • Timothy Padilla
    Timothy Padilla

    I was waiting the whole time for some bars, it's like he was about to go in. But the boy didnt.

  • AMT Gaming
    AMT Gaming

    When will this kid pass from an overdose

  • cameljoe212
    cameljoe212

    I can’t wait for this talentless shit show to croak just like the talentless shitshow that was Mac Miller. Y’all motherfuckers need to get some taste. This ain’t music, just a little white suburban bitch playing gangster. Eat a fucking bullet Lil Xan.

  • Bruno Miranda
    Bruno Miranda

    Pombo do Caraí kkkkk

  • Mr. Cat
    Mr. Cat

    R.I.P. to X and Mac Miller

  • adit prthm
    adit prthm

    Cringe me alot

  • Joey Graw
    Joey Graw

    I swear to fucking god if I gotta see another tic tok ad I’m gonna fucking hang myself

    • Raj Bohra
      Raj Bohra

      Same but if I hear another lil xan song

  • The Masters of Edition
    The Masters of Edition

    BR ?

  • VERDADdura
    VERDADdura

    MKultra = 666

  • An Ga Sa Es
    An Ga Sa Es

    ¿ esto es bachata?

  • qq#
    qq#

    Nice

  • Alejo H
    Alejo H

    Loko me re ceba ese beat

  • Tarek Gaming
    Tarek Gaming

    Lil Xan - reply : lil xan Jumex - reply : jumex

  • N.R asylum
    N.R asylum

    le quitaron los subtitulos porque solo eran: Yeaaahh heyyyy buahahhh heyyy prryeeeaahhh whaaaa? Yeeeahhh bueehhhh yeeee prrr prr prr prr duaahhhh prrr yeaah hahah lmao

  • Ector Pedroza
    Ector Pedroza

    Add me on Gmail I gonna tell u who killed xxx my Gmail is ectorpedroza94@gmail.com ok lil xan

  • Michael Marotta
    Michael Marotta

    Hey guys, I put the link to the better version of this song, the Instrumental, here. ua-my.com/watchvideo/відео-m-8iewSggzI.html

  • luis gael
    luis gael

    México

  • westside808 96792
    westside808 96792

    Bro u is straight trash An u ugly as hell God damn

    • Asphalt
      Asphalt

      “looked in the mirror, said damn i’m disgusting”

  • Tony Fox
    Tony Fox

    2:25 X

  • Bailey Cooper
    Bailey Cooper

    I honestly love the hair

  • KISHO YAMATO
    KISHO YAMATO

    Alguien expliquenme porque su playera dice MKULTRA en la parte de atras

  • JJMedinaV
    JJMedinaV

    Pew, pew, pew, pew, pew, pew Yeah, hey, what? Brr, brr, brr, brr, brr What the fuck you mean? Yeah Fuck it, I'm just gon' rap, woah It's nothing (Yeah, aye yeah) You drink Robitussin (bleh, what? aye) Nah, that bitch ain't fucking (ooh, what?) Told her get the fuck out 'cause I ain't cuffin' (Nah I ain't cuffin', I ain't cuffin') To my family all these money yeah it mean nothin' (Brr, brr, brr, brr) Nah-nah-nah-nah-nah-nah, I ain't frontin' (Nah-nah-nah-nah-nah-nah) Aye, looked in the mirror, said damn I'm disgusting (bleh, what?) No this not up for debate, no discussion (shut the fuck up) Heartbreak, heartbreak ain't no loving Aye, yeah Love a hoe or fuck the hoe, it's up to you (brr, aye, yeah) Naked bitch, make the bitch come to you (aye, what?) I was laying with the bitch that ain't you (I'm sorry) She gon' hate but that bitch still ain't you It's nothing (yeah, aye) You drink Robitussin (bleh, what? aye) Nah, that bitch ain't fucking (ooh, what?) Told her get the fuck out 'cause I ain't cuffin' (Nah I ain't cuffin', I ain't cuffin') To my family all these money yeah it mean nothin' (Brr, brr, brr, brr) Nah-nah-nah-nah-nah-nah, I ain't frontin', yeah (Nah-nah-nah-nah-nah-nah) Aye, looked in the mirror, said damn I'm disgusting (bleh, what?) No this not up for debate, no discussion (shut the fuck up) Heartbreak, heartbreak ain't no loving Aye, yeah Love a hoe or fuck the hoe, it's up to you Naked bitch, make the bitch come to you I was laying with the bitch that ain't you She gon' hate but that bitch still ain't you

  • Dan Da Gamer
    Dan Da Gamer

    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

  • Hannah Foxe
    Hannah Foxe

    when he smiles i smile and i hate this type of music lmao

  • WalkingDeatch •
    WalkingDeatch •

    2020? 😂

  • Mgamer ost
    Mgamer ost

    Where can i buy your mercendice Diego?

  • lil 1800
    lil 1800

    Brrrrrrrr fuckk brrrrrrrrrr bluewwhhh brrrrrr br br br nah nah nah fuck yo bitch shut the fuck up brrrrrrr br br br bluewwhhhh ... I dont fuckin understand

  • Speaker XB03
    Speaker XB03

    Very chill I like it

  • Kyle Carriilo
    Kyle Carriilo

    Way to ruin such a badass beat 😒

  • PotatoPantsHD
    PotatoPantsHD

    What happen to Noah Cyrus Doe?

  • brandy Moon
    brandy Moon

    Señor xan❤❤💔💔💛 brrr

  • Joe Hawley
    Joe Hawley

    This chick is hideous

  • 👿 Joe R. 😈
    👿 Joe R. 😈

    Pretty good...😘

  • Dannih choque
    Dannih choque

    :v lil xan antes de sacar un video nuevo se manda unos porros :v

  • Richard A
    Richard A

    Wow, Rap music has really gone down hill. I cannot believe this guy makes money off this crap. I'm not gonna hate, but damn what happened to actually having talent?

  • G.S Caçadores de Misterios
    G.S Caçadores de Misterios

    Chapadão pode crer

  • Thomas Turbano
    Thomas Turbano

    muito boa a musica!!!!!!!! lil xan é trap sim

  • TheCrusher
    TheCrusher

    RONALD WEASLEY

  • itsyaboyjohny dudee
    itsyaboyjohny dudee

    Rip x

  • Pablo PR
    Pablo PR

    I love it

  • Leonardo Martinez
    Leonardo Martinez

    Que merdaaa? JAJAJAJA PERO SKERRRRI

  • juan manuel henao cortes
    juan manuel henao cortes

    i love this song :D yo amo esta cancion :D

  • juan manuel henao cortes
    juan manuel henao cortes

    feb :D?

  • Noelzia Silva
    Noelzia Silva

    Foda demais!!!!

  • Jehu Morales
    Jehu Morales

    No mames v: pinche dora ya hace Trap ,':v

  • Austin Riddle
    Austin Riddle

    #TreeSap #Xanarchy

  • Christina Camacho
    Christina Camacho

    GAYYY

  • goodgirl636
    goodgirl636

    X A N A R C H Y

  • Octavien Scott
    Octavien Scott

    liked his other songs better but this one... ehh

  • RK
    RK

    Fire bruh 🔥🔥

  • smalik0701
    smalik0701

    So ,how was your day.....???! 🌤🌈❄️❄️❄️😘😘

  • Art&RhymesWithAmbition
    Art&RhymesWithAmbition

    Cute💕💕

  • Camando
    Camando

    if you think the beat is fire why don't you just go listen to beats? why have some drugged out fuckwit sing useless non coherent lyrics at the same time

    • Asphalt
      Asphalt

      this is the new wave just accept it

  • Carbon 6
    Carbon 6

    He should have said, "F&ck it, I'm just gonna sing R&B"....

  • Philipko1512
    Philipko1512

    Cactus SAP :P

  • Dallas Time Bandits
    Dallas Time Bandits

    This is some whack bullshit! He says 10 words repeatedly.

  • Ibai White
    Ibai White

    It so obvious he respect he had for X

  • Uriel Melendez
    Uriel Melendez

    Viajo sin ver jon z es mejor que todos estos pendejos

  • BAXPPTRO 616
    BAXPPTRO 616

    LIL XAN TUS MÚSICAS SON DE PUTA MADRE! 😵

    • Ulii Suarez
      Ulii Suarez

      Tus canciones**

  • MLP Cloud Wings
    MLP Cloud Wings

    My favorite song ♥️❤️❤️❤️❤️ 😂🤣

  • MLP Cloud Wings
    MLP Cloud Wings

    Are you listen bury a friend.

  • Yazz Lavigne
    Yazz Lavigne

    Mario bautista copiando el brr brr brr 🙄

  • Rell Gamer 3
    Rell Gamer 3

    Title is in english he is english I thought most of the comments will be too😂

  • Beast Dog
    Beast Dog

    This dude is ass and has the nerve to lay down in the fucking tub

  • Scott Bunn
    Scott Bunn

    Check out lil xan they said......loading shotgun inserting in mouth.......BANM

  • Alfredo takeshi Rodríguez Hernández
    Alfredo takeshi Rodríguez Hernández

    Maldita dora

  • Aye ItsKay
    Aye ItsKay

    Lmao whats the meaning of this song literally half of it is yeah uh yeah ah

Наступне