F'n Do It
3:31
739,699
Tech N9ne - Topic
Reddit
Provided to UA-my by Ingrooves
F'n Do It · Tech N9ne · JL · Futuristic
N9NA
℗ 2019 Strange Music, Inc.
Released on: 2019-04-19
Composer, Writer: Aaron D. Yates
Composer, Writer: Jason Varnes
Composer, Writer: Michael Summers
Composer, Writer: Samuel Watson
Composer, Writer: Zachary Beck
Auto-generated by UA-my.

КОМЕНТАРІ
  • crazykyle709
    crazykyle709

    Should probably head to bed with my wife..... Guess I'm leaving to get a drink now

  • Jackson Bergman
    Jackson Bergman

    t's with it? Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah Tech N9ne, big shit I wasn't planning, no, no This thing is jamming so I can feel it I can feel it, I can feel it (In the air) I can feel it, I can feel it (In the air) I can feel it, I can feel it (In the air) Ayy, tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Do it, do it, 'cause I elevate Do it to it 'cause I sell estates Do it fluid, I'ma celebrate 'Cause I rock a lot and pocket hella cake If I don't do it then I delegate Then you do it while I get my fella ate Then I gel her face Damn, the Tech is undetected like when you don't smell a vape We the party Smoke a lot of weed, B. Marley If you meddle with the cheese, he tardy Time to kill, indeed, see Carly I don't be playing, I'ma be spraying Fuck with the N9na, your body decaying Hold up, we talking 'bout drinking, yo, what am I thinking? This 'Bou Lou thing is really paying I knew it (Hell yeah), I pursue it (Fuck yeah) Hit the hammer, have 'em hit a Howard Hewett (Huh, huh) Don't misconstrue it, at first I said I wouldn't drink no fluid But I couldn't resist, I blew it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Whatever I wanna do Swimming in liquor like pools I get to the business, my digits, I flipped 'em No really the kid making moves I do it like checks on my shoes I don't notice when checks coming through, yeah She give me long neck like giraffes I swear that they head from the zoo Told Tech gotta keep up Shots to the chest, goddamn, make it heat up Somebody talking I put 'em right in a coffin 'Cause if they starting a problem, I call Muggs, they get beat up Told him he got four more for sure Flow cold, snow-globe More slope out my mag, that's how I treat them Hit 'em with a Speedom He didn't wanna do it, but I got a little fluid in me, so a nigga eat 'em I'm on Ciroc or the Henny, yeah How much you got? I got plenty, mmh She from the block just like Jenny, yeah Swear that I'm on with no penny, mmh That's a fact or a Vinnie (Yup) Hit it from the back but I'm cracking a jimmy (Yup) Ass look fat, then I smack when I'm hitting, get it? Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it) Ayy, ayy, fucking do it (Do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it, yeah) Ayy, ayy, fucking do it (Do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it) What you waiting on? Do it (Do it), do it (Do it), do it What you waiting on? Do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it) What you waiting on? Do it (Do it, do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it I'ma just have one, make it a double I'ma just sip mine, I'm tryna stay out of trouble Here's to humble beginnings, then I'm done after this Or I'm having mixed drinks about feelings now, damn, ain't that about a bitch? Said they cut off of all beverages Right back at it like a bad reader Get shitfaced like an ass eater You can tell that I'm blown like a bad speaker Happy to sag with it out, savvier Got bad habits, I'm a gas leaker Had a half from 'em, looking magnesia But don't have what she's had, 'nother bag eater Can I get a cold 'Bou Lou in a coozie? Jack D, back to back shots of Coolie Then chugging the backwash of a brewski Get the crew, we grouping with a doobie With the shits, bro, get to it Get twisted with the whole hood Once it hits your lips, it's so good Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it

  • Jonathan Coker
    Jonathan Coker

    Gotta put JL last 😆

  • Tyler Webb
    Tyler Webb

    i remember futuristic saying he wanted to hurry wit a pic cause he aint get paid for that, love the fans. Futuristic should be glad to be where he at. ya me an my lady still got a pic but for real fam, life if i was in his spot i would love for fans to come up to me and ask for my picture,who cares if you get paid, you make good music, the fuck outa here tech and jl the best on the track, but futuristic has some dope bars.

  • Frank Perez
    Frank Perez

    Yeah They F'n Wrecked It

  • Ne Vasher
    Ne Vasher

    Ne

  • Official N.B-ME
    Official N.B-ME

    Great track it’s three sick spitters 🔥🔥🔥🔥🔥

  • Chris Sterner
    Chris Sterner

    Fuckin' dope when Tech does those alliteration bars.

  • il signore che fissa il pagamento
    il signore che fissa il pagamento

    Yeye

  • Britni McGee
    Britni McGee

    Zander tech n9ne loveer

  • Tobias Lauruschkat
    Tobias Lauruschkat

    This Album Cover looks really strange to me

  • Red R.
    Red R.

    😂😂🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥👌👌👌🤟🤟🤟🤟🤟🤟🤟

  • Traves Nielcen
    Traves Nielcen

    AGELESS!

  • SBJ National. Strategized Business Journey
    SBJ National. Strategized Business Journey

    Thanks for doing it. TeCh always come wit the penicillin after all the bad viruses we forced to intake.😎

  • Cavemoo
    Cavemoo

    Futuristic and JL killed it! So pumped to see Futuristic on a Tech track!

  • Brett Abey
    Brett Abey

    tonight I was gonna drink and still am

  • eliborio camacho
    eliborio camacho

    "Get shit faced like an ass eater" *WOW*

  • Kluster Phucc
    Kluster Phucc

    Getting shit faced like an ass eater. Lmao!

  • A. Bach
    A. Bach

    Amazing lyricist! My son got me hooked on your music and i'm 49

    • Kayleam Ransey
      Kayleam Ransey

      @Matt McKinley he 49 he don't know what goat means lol jk I'm 30 been bumping tech since like 12

    • Deonte Sampson
      Deonte Sampson

      I just love how many technicians it is in these comments much love strange 4 life!

    • Domothicculent
      Domothicculent

      Like his whole fan base

    • Dick Berry
      Dick Berry

      @Matt McKinley i have his entire discography plu all the features. Took forever to get em all. Then i get on spotify aaaannnd there they are all ready for me lol

    • Twiztid Metal7
      Twiztid Metal7

      Lol hell yeah I got my parents jamming to tech and icp all the time now

  • John Smith
    John Smith

    This is JOHN from cali keep it going 9. Just let them know WELCOME TO MY WORLD

  • Jamarius Harris
    Jamarius Harris

    Interesting how I find this song a day after I said I was gonna stay sober to remember what I learned for finals week but still got lit🤔....

  • impact esports
    impact esports

    Futuristic going HAM !! , we need more JL & Futuristic collabs :D

  • Keith Calhoun
    Keith Calhoun

    JL is a legend.

  • Brian Scholefield
    Brian Scholefield

    Oaalll riggght. Imma f’n do it “why” cause fuckin tired of gettin pushed to make a fool of myself, so might aswell have an excuse to not use 😬

  • Anthony Cash
    Anthony Cash

    Rocklahomanis on tour list

  • jerome rasmussen
    jerome rasmussen

    I automatically like every Tech N9ne song before I hear it, because I know it's already gunna be dope.

    • B Saun
      B Saun

      Straight facts!

    • SAVAGE308SNIPER
      SAVAGE308SNIPER

      Me too!

  • fizz music
    fizz music

    Best KC rapper

  • Russell Koutsouros
    Russell Koutsouros

    this describes my life

  • doug disney
    doug disney

    What is the sample from? It sounds so familiar but I cant place it

    • bmap55
      bmap55

      Sampled from Ateez "Hala Hala"

  • Heisman 00
    Heisman 00

    Tech n9ne and futuristic straight killed this shit💯🔥😤

  • Chris Hartzell
    Chris Hartzell

    Who has best verse? Who cares f’n do it

  • Still Vegging Vegging
    Still Vegging Vegging

    He fucking did it! Tech N9ne is the king my number 1 forever

  • bmap55
    bmap55

    Sounds exactly like Ateez's Hala Hala beat in the background. Guess tech n9ne likes kpop!!!!

    • bmap55
      bmap55

      @comuga Yeah man, it's the exact beat. I sure hope he credited them on this album...

    • comuga
      comuga

      really now?

  • C Rae
    C Rae

    Did you credit Ateez though? Def sampled HALA HALA.

  • Triton Bunch
    Triton Bunch

    🔥0:00 - 3:31🔥

    • Joseph Hale
      Joseph Hale

      Underrated comment. Needs more likes. 👍 👍 👍

  • Kenneth iSpySnipes - M98B V12
    Kenneth iSpySnipes - M98B V12

    JL BRUHHH!!!

  • Jake Andrew
    Jake Andrew

    Damn futuristic killed it

  • Bradley Doriski
    Bradley Doriski

    The flow never end with you man keep it up and you keep the throne

  • Alex White
    Alex White

    YEA BEIHTCH FUHCK YOU PAY ME.nigglagent.

  • Tristen
    Tristen

    Yesss, been waiting on that Futuristic/Tech for the longest

  • Aaron Weaver
    Aaron Weaver

    Damn tech went hard on this album. Now we just need a metal album. Not none that ep shit

  • Ahmed Dabbas
    Ahmed Dabbas

    2015 Shia LaBeouf : Just Do It 2019 Tech n9ne : Fuckin Do It

  • MusicthatsStrange
    MusicthatsStrange

    Im one of those day 1 fans like before tech really blew up and i must say this album was awesome. Im really judging it by the hooks no so much the verses because we all know tech never disappoints but my point is these hooks are dope af. Every track from start to finish.

  • Irisheyz 717
    Irisheyz 717

    This shit dope af! I can relate too lol 🔥🔥🔥

  • Vivian Kilgore
    Vivian Kilgore

    i moshed with futuristic not too long at warp tour

  • DoodOo Mama
    DoodOo Mama

    Godemis would’ve eaten this beat.

    • MusicthatsStrange
      MusicthatsStrange

      I agree

  • X734_HYBRID_HXC BAPHOMENT13
    X734_HYBRID_HXC BAPHOMENT13

    👊🎭🐺💀⚓👽🎤

  • Лёха Кемер
    Лёха Кемер

    Do it...👍👊

  • Cassidy
    Cassidy

    This feels like the song of the year

    • King Plex
      King Plex

      Hit the ground runnin got this one beat but this whole project hard 💯🔥🔥

  • devanenglish67 _
    devanenglish67 _

    Futuristic the GOAT

  • Ceen Crazy Official
    Ceen Crazy Official

    this is what happens when you get futuristic on a track with Techa N9na

  • Rotten & Remixed Records
    Rotten & Remixed Records

    Hit us up for the remix F'n Do It

  • Scott McKinney
    Scott McKinney

    Next JRE guest: Tech N9ne

  • Michael Reynolds
    Michael Reynolds

    Who cares? Pussy's good when the right one let's me hit it, It's easy just be where i'm at, money ain't an issue I know what time it is, and whatever woman I pick you'll get to get fucked i'll give you some rings and give you some hello's and knocks, uh yeah I know but you need to be in my room n live here because I'm not in smob i'm tired of no one here to ride and pickety pick picketey I ain't at you're door okay let's talk 574-322-9438 in smob but at Orchard Lane please call or leave voicemail i'll hear it anyway how many times do I have to tell you fair game, single, 33, m, mi and very kool song and beat it's hard and a real hit well but because some sites don't let me log in like www.wireclub.com take care ya'll you need to write right here with comments! Um I don't care ya know who sees that lol, I always hear no not at all goodnight sup to you to be with you're knight in shining armor hope I can see you or not see you from this message you don't have any reason why you can't connect! You're missing out hurry hurry!

  • Lance McNatt
    Lance McNatt

    holy damn this shit goes hard

  • American made 100%
    American made 100%

    Top five

  • Ed Rock
    Ed Rock

    It's like Tech knew us middle aged fans in corporate management need an anthem too

    • Cryogenik1
      Cryogenik1

      Thatd be funny af to watch a bunch O' middle age white dudes in suits fukkin losin it to this song on a floor, hell ya :D

    • Code blue S55.0
      Code blue S55.0

      Ed Rock you must work for Walmart too 😂

    • Code blue S55.0
      Code blue S55.0

      Ed Rock what’s middle aged? 😂

  • Charles LLewis Nichols
    Charles LLewis Nichols

    YELP DO IT

  • Mary Yates
    Mary Yates

    LOVE YOU TECH!!!LOVE THIS NEW SONG!!!

  • Lifegoson 1
    Lifegoson 1

    Who's here and is tired of fast raping because everyone that sing like that sound the same

  • Dahmers Daughter
    Dahmers Daughter

    ON REPEAT FO DAYZZZZ

  • smokinup420 toke up
    smokinup420 toke up

    The nina is way to hard still killin shit every song

  • James Viice
    James Viice

    suracha on every than is not good

  • godzillafan 98
    godzillafan 98

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯

  • Fish Nips
    Fish Nips

    5 tall boys for breaky i can feel it

  • The Nerf Resistance
    The Nerf Resistance

    Tech doesnt release sub par music, but this has to be my favorite album since probably 6's and 7's. I havent heard a track thus far that I wouldn't listen to thousands of times and still not feel like it was played out.

    • CJ S
      CJ S

      Anghellic and everready are my favorite albums

    • Jeremy Williams
      Jeremy Williams

      K.O.D. and 6s and 7s....... This album is right there with them!

    • King Plex
      King Plex

      J Korn right can’t forget about KOD that was really his breakthrough project

    • J Korn
      J Korn

      @King Plex yessss that and Kod

    • King Plex
      King Plex

      All 6s and 7s the best tech album in my opinion

  • Mayank Mendiratta
    Mayank Mendiratta

    Raise ur hands who wants worldwide choppers 3

    • /{WH33LZ723}\
      /{WH33LZ723}\

      👋👋👋👋👋👋👋

    • Mayank Mendiratta
      Mayank Mendiratta

      @jerry knisley yes these three at their fastest speed

    • jerry knisley
      jerry knisley

      Need to have ISO, JL, and futuristic in it

    • chris bullard
      chris bullard

      I raised my girlfriends box also

    • SAVAGE308SNIPER
      SAVAGE308SNIPER

      I raised my hands and my dick

  • Radel S
    Radel S

    ya kuplyu tvoy al'bom

  • Godswolf 3
    Godswolf 3

    ftw! wtf! yayayayayayayayayaya

  • Ruodnoc Christensen
    Ruodnoc Christensen

    Peep this👀m.ua-my.com/watchvideo/%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE-jNsyaEb8qUU.html

  • Jh hJ
    Jh hJ

    The song is missing a kutt verse

    • recurXiv
      recurXiv

      Do a remix with rittz, kutt, Stevie and godemis

  • Tiffany Dame
    Tiffany Dame

    I love this dude! No matter what the fuck he's doin! lol😉😉

  • Maximillian Wolfe
    Maximillian Wolfe

    Futuristic was my most anticipated feature as my 7th fav rapper in the game, and damn he hit hard

  • Allen Busker
    Allen Busker

    Get shit faced like a ass eater 😂😂

  • A Dubbs
    A Dubbs

    Fire

  • ed
    ed

    JL and futuristic are under appreciated

  • LeShon Jr.
    LeShon Jr.

    Idk how people even fix they thumbs to say sum dumb sh*t like a 👎. Keep killin it Tech!

  • SentimentalSins
    SentimentalSins

    Oh shit Futuristic and JL on a track with Tech???? REPEAT BITCHES!!

    • rapping corner
      rapping corner

      Fr homs

    • King Plex
      King Plex

      SentimentalSins you forgot Tech lmao but yeee they snapped

  • F.T.W Bitch
    F.T.W Bitch

    Dope.

  • Anton & Susan 970
    Anton & Susan 970

    Yo tech cant wait for your show in denver its gonna be dope

  • Jake Hayes
    Jake Hayes

    Futuristic is so slept on

    • Jake Hayes
      Jake Hayes

      Of course I have. Futuristic is one of the few rappers I listen to so I'm familiar with a bit of his work

    • Isaiah Jones
      Isaiah Jones

      Ever heard Devon terrel? Him and futuristic used to make bangers

  • Hutch Jr.
    Hutch Jr.

    Lyrics : [Intro: Tech N9ne] What's with it? Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah, yeah Tech N9ne, big shit I wasn't planning, no, no This thing is jamming so I can feel it [Refrain: Tech N9ne] (In the air) I can feel it, I can feel it (In the air) I can feel it, I can feel it (In the air) I can feel it, I can feel it (In the air) Ayy, tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it [Verse 1: Tech N9ne] Do it, do it, 'cause I elevate Do it to it 'cause I sell estates Do it fluid, I'ma celebrate 'Cause I rock a lot and pocket hella cake If I don't do it then I delegate Then you do it while I get my fella ate Then I gel her face Damn, the Tech is undetected like when you don't smell a vape We the party Smoke a lot of weed, be Marley If you meddle with the cheese, he tardy Time to kill, indeed, see Carly I don't be playing, I'ma be spraying Fuck with the N9na, your body decaying Hold up, we talking 'bout drinking, yo, what am I thinking? This 'Bou Lou thing is really paying I knew it (Hell yeah), I pursue it (Fuck yeah) Hit the hammer, have 'em hit a Howard Hewett (Huh, huh) Don't misconstrue it, at first I said I wouldn't drink no fluid But I couldn't resist, I blew it [Chorus: Tech N9ne] Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it [Verse 2: Futuristic] Whatever I wanna do Swimming in liquor like pools I get to the business, my digits, I flipped 'em No really the kid making moves I do it like checks on my shoes I don't notice when checks coming through, yeah She give me long neck like giraffes I swear that they head from the zoo Told Tech gotta keep up Shots to the chest, goddamn, make it heat up Somebody talking I put 'em right in the carpet If they starting a problem, I call Muggs, they get beat up Told him he got four more for sure Flow cold, snow-globe More slope out my mag, that's how I treat them Hit 'em with a Speedom He didn't wanna do it, but I got a little fluid in me, so a nigga eat 'em I'm on Ciroc or the Henny, yeah How much you got? I got plenty, mmh She from the block just like Jenny, yeah Swear that I'm on with no penny, mmh That's a fact or a Vinnie (Yup) Hit it from the back when I'm cracking a jimmy (Yup) Ass look fat, then I smack when I'm hitting, get it? [Chorus: Tech N9ne & Futuristic] Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it) Ayy, ayy, fucking do it (Do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it, yeah) Ayy, ayy, fucking do it (Do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it) What you waiting on? Do it (Do it), do it (Do it), do it What you waiting on? Do it (Do it), do it (Do it), do it (Do it) What you waiting on? Do it (Do it, do it) Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it [Verse 3: JL] I'ma just have one, make it a double I'ma just sip mine, I'm tryna stay out of trouble Here's the humble beginnings, then I'm done after this Or I'm having mixed drinks about feelings now, damn, ain't that about a bitch? Said they cut off of all beverages Right back at it like a bad reader Get shitfaced like an ass eater You can tell that I'm blown like a bad speaker Happy to sag with it out, savvier Got bad habits, I'm a gas leaker Had a half from 'em, looking magnesia But don't have what she's had, 'nother bag eater Can I get a cold 'Bou Lou in a coozie? Jack D, back to back shots of Coolie Then chugging the backwash of a brewski Get the crew, we grouping with a doobie With the shits, bro, get to it Get twisted with the whole hood Once it hits your lips, it's so good [Chorus: Tech N9ne] Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it Ayy, ayy, fucking do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it, do it, do it What you waiting on? Do it Tonight I wasn't gonna drink, but I'ma do it

    • cody 101
      cody 101

      Broooo thank you so much real MVP right here

    • DoodOo Mama
      DoodOo Mama

      🤘🏼🤘🏼🤘🏼

  • kyler ford
    kyler ford

    This album and trunk muzik 3 are the top rn

    • K1 Khrolik
      K1 Khrolik

      kyler ford Trunk Muzik was definitely not his best and wasn’t even that good imo, maybe I just listen to 90s hip hop and don’t like it but that’s just my opinion.

    • kyler ford
      kyler ford

      My trunk love it lol

    • kyler ford
      kyler ford

      I feel it, it’s definitely not some of his best work but he still goes off

    • Justin Schmink
      Justin Schmink

      TMIII kinda upset me the freestyle hype from yela I feel was better

  • Adam Moore
    Adam Moore

    You never fail with the choppers!

  • GabeAugust
    GabeAugust

    this album is fking fire

  • Steven Vialpando
    Steven Vialpando

    Is this song a sequel to drink up?

  • Abraxas oof why do i need a last name on here
    Abraxas oof why do i need a last name on here

    3 quality rappers 1 track 👌👌👌👌👌

  • holdin mgroin
    holdin mgroin

    Just listening to techs new album thus song is how I feel wasn't gonna drink tonight fuck I did it now in twisted

  • Alex Arbis
    Alex Arbis

    Yo whoever brought that triplet and ay-flow ruined this track man

  • smokey Mcpot
    smokey Mcpot

    (//_^)

  • vapordub
    vapordub

    Here nb4 all the reviewers blow this song up.

  • VGSR PLS
    VGSR PLS

    Fire

  • Isabel Bisson-St-Amour
    Isabel Bisson-St-Amour

    🥂

  • James Schultz
    James Schultz

    About halfway through the album... I'm thinking it might be Tech's best.

    • Kalamitous _
      Kalamitous _

      @Itz Lynx yes K.O.D Is a fantastic album too

    • Itz Lynx
      Itz Lynx

      My favorite is K.O.D

    • Kalamitous _
      Kalamitous _

      All 6s and 7s/Everready tier album FOR SURE but yeah. Maybe even better.

  • Daniel C.
    Daniel C.

    Futuristic kinda sounds like he took joyners flow in this one.. only one?

  • Chance Reed
    Chance Reed

    "get shitfaced like an ass eater" 😂

  • D Boltz
    D Boltz

    WTF happened to tech. Evil side was better g. Sounds like your going main g

    • D Boltz
      D Boltz

      I'm more on the kod style bros. I've heard all of em. From old to new. I listened to tech since I was 14. Now 26 haha. You line is dope tho

    • SawdoffGaming inc.
      SawdoffGaming inc.

      I guess you didnt hear "like i aint"

    • Sheldon Junior
      Sheldon Junior

      Tech just having his fun, homie! We all know mainstream will go Tech.

  • Engineer The Last
    Engineer The Last

    jizus kristus this album is sickus

  • josh smit
    josh smit

    wasn't sure who this JL guy was, part of me was hoping it was Joyner Lucas going under a different name.

    • K1 Khrolik
      K1 Khrolik

      D Sc no problem son.

    • D Sc
      D Sc

      @K1 Khrolik okay dad

    • K1 Khrolik
      K1 Khrolik

      D Sc try hard? Hahahah. I bet ur one of them that calls all lyricists corny. Joyner is way better than this JL kid. U don’t even listen to proper hip hop. People like NF, Token, Joyner are gonna be the next ones. U just listen to rappers who rap fast with no context. Hip Hop is about telling a story, if u go back and listen to 90s hip hop, u would know. Rapping fast with no content is basically mumble rap cuz u can’t hear what they’re saying and it has no context. People like Joyner and NF and Token are great for that reason, they can rap fast but can and also have content. This JL guy is absolute trash and doesn’t deserve shit. And what’s wrong with being a tryhard? Tryharding for ur fucking job, Rap is their job. If ur tryharding for study or ur job or something important, there’s absolutely nothing wrong. Now stop running ur uneducated mouth and go back to playing fortnite with ur “tryhard”.

    • D Sc
      D Sc

      @Chance Kirk is it better if I call him lame or a tryhard... Lol

    • #Kr0mAz0nE# ***Music***
      #Kr0mAz0nE# ***Music***

      If you been sleepin on JL, you been missing out. Way more diverse then Joyner imo

  • LINGOMANS RADIO SHOW
    LINGOMANS RADIO SHOW

    www.lingomansradioshow.com/

Наступне